понедельник, 13 июля 2015 г.

Медичний центр "Благомед"

Медичний центр з висококваліфікованими лікарями, точною діагностикою, призначенням медикаментів згідно європейських стандартів доказової медицини в поєднанні з ефективною фізіотерапією – повний комплекс медичної допомоги високого рівня, спрямований на повернення, збереження та примноження здоров’я.
Адреса: м. Луцьк, пр-т. Волі, 17а
Телефон:  (0332) 77-08-09, (050) 378-70-70, (067) 322-73-63

142 комментария:

  1. Звернулась з проблемою втрати смакових якостей до лора,консультація платна 140 грн. плату берть наперед лікар заглянувши до рота сказала це не до мене,це до стоматолога???Але рекомендувала пройти ряд аналізів один з яких фіброгастродуоденоскопія???Хто медик мене зрозуміє, я в шоці гроші не повернули,До слова консультація стоматолога в Протезисті коли лікар відіслав до невропатолога не коштувала ні копійки гроші повернули.Отож висновки робіть самі

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Уже неодноразово зверталася, оплачувати після того як отримаєте висновок на руки

      Удалить
  2. Прочитала попередні відгуки про "Благомед" і не змогла промовчати. Зверталася минулого року до алерголога і дерматолога.Звернулася із проблемою до лікарів і викинувши більше 2,5 тис.грн на аналізи,ліки і косметичні засоби пішла від них із тією ж проблемою, але великим розчаруванням. Про інших спеціалістів цього закладу сказати нічого не можу.

    ОтветитьУдалить
  3. Так.це точно,згідна з ВАМИ!Лікар-алерголог, призначає, дуже сильнющі,протиасматичні гормональні препарати.дітям з звичайним бронхітом!!!(Які щей дуже дорогі!!!Виникає питання----крім гормонів, бронхіт нічим не вилікувати????

    ОтветитьУдалить
  4. Прийшла сьогодні з мамою на прийом, і була просто вбита таким розводом пацієнтів!!! Я сама лікар (іншої спеціалізації) і будь-які медичні терміни я розумію. У мене склалося враження, що цей мед. центр розрахований людей, які мають гроші і ніц не розуміють в медицині. Прошу людей, які там діагностувались , лікувались, вилікувались,- теж написати свій відгук. Задовільніть, будь-ласка, мою цікавість. Просто хочу побачити хоч одну людину ,яка вилікувалась в цьому мУД. центрі.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лікар мамолог, ДУЖЕ ХОРОШИЙ. Точно встановив діагноз і призначив лікування. Лікування довготривале, тому ще немає кінцевого результату, але взагальному позитивні зміни вже є.

      Удалить
    2. доброго дня! Я особисто дуже задоволена центром Благомед і впевнена в компетентності його спеціалістів. Алерголог Тетяна Леонідівна дуже заспокоїла і дуже допомогла впорвтись з проблемою дитини - Атопічним дерматитом. Тільки завдяки її рекомендаціям і назначеному лікуванню ми впорались з цією проблемою. Коли мама тішиться всіма першими досягненнями своїх чад, ми тішились кожній ремісії....
      Постійні клізми через закрепи , тисячі тюбиків різних кремів... тисячі гривень на всі ці засоби і 365 недоспаних ночей в рік... Хто знайомий з атопічним- той зрозуміє.... Т.Л. завіряла що якщо лікуватись будемо так як треба то все зійде до 3 рочків. Останній прояв дерматиту у мого синочка був за 2 тижні до його 3-х ліття. І все!!!! тепер шкіра чиста , ми не дотримуємось жодної дієти , нічим не мастимо шкіру! Жодних додаткових засобів ! Жодних закрепів!!! Я їй повірила і довірилась ;) І Вона - молодець.. І, доречі, жодних гормональних.

      Удалить
    3. Гастроентеролог Варенья Зоя за 5 хвилин перебування в кабінеті нахамила, зневажливо зверталась і зі словами идите платите 300 гривен , вигнала людину з кабінету. Настане час коли і їй прийлеться хворіти а з нею так обійдуться як вона з хворими і цілком буде справедливо

      Удалить
  5. Ми теж були з дитиною,і теж у алергологи.Так вартість прийому не для бідних(100 грн), але другий і третій прийом 80грн. Щодо лікаря-приємна, все розпитує,вислухає,огляне.Назначає те,що дієве..хоча і протипокази у деяких є досить серйозні,вагаєшся чи давати чи ні дитині і ще раз розпитуєш ,чи не можна замінити ,чимось іншим, не таким сильним.Вона (лікарь)працює не з індійськими препаратами, а з тими ,які є оригінальними ,чи ближчі до них,які лікують,а не підліковують!!!У моєї знайомої,вилікували дитину(було запалення легенів) без антибіотиків,а інгаляціями з декасану і сиропчик який(не пам'ятаю).Теж робили аналізи в сінево ,і я рада,що все ж таки зробили і на кінець вияснили ,на що саме у дитини алергія,бо в обл.нічого не знайшли,на що ,не знають-наблюдайте..(Щодо лікаря-нам теж її радили у багатьох місцях, і знаєте більше б таких лікарів,яким не байдужа ні ти ні твоя дитина,лікарь який хоче вилікувати!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Були з дитиною на прийомі у алерголога. Забула, як звати її, але вона там одна. Раніше працювала в обласній дитячій, але звільнилась і перейшла повністю на платний прийом в Благомед. До неї розписана черга на 3 дні вперед. Зараз важко знайти хорошого дитячего алерголога, а ці спеціалісти досить потрібні. Нам її радили 3 різних лікарі в дитячій поліклініці. Да, уваги приділяє досить багато, любить дітей, оглядає з ніг до голови, розпитує анамнез повністю... Плюс у тому, що одразу ж все набирає на ПК і в кінці огляду роздруковує все на листку, який спокійно вклеїв в карточку і нормально прочитав. Бо ж ніякого іншого лікаря не прочитаєш. Назначила нам мілукант. Ліки наче від бронхіальної астми, але як прочитали аннотацію до них, то волосся дибом стало, там стільки побічних ефектів (http://mozdocs.kiev.ua/likiview.php?id=13544). Та ще й таких страшних. І як це можна дитині давати?! Хоча важко посперечатись із лікарем, у якого багаторічна практика і рекомендації багатьох колег. Можливо вона і права в цьому назначенні ліків. Вартість прийому чи то 110 грн. чи то 130 грн. Задоволення не і з дешевих і не одноразове, потрібно ж далі до неї приходити. Відправляє на аналізи в Сінево. Знаю, що її чоловік там директор, тому висновки робіть самі. Загалом враження приємні. Приділяє увагу, скурпульозно досліджує проблему, намагається порадити щось. Ввічлива до пацієнтів. Щодо назначень ліків не стану сперечатись, але той препарат все ж не ризикнула давати дитині, хоча і купила (витратила майже 200 грн.) :(

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ми з дитиною проходили лікування у цієї алерголога, все, як ви кажете, приємна, уважно до деталей. Єдина проблема- після її лікування ми мінімум півроку!! Лікували побічні ефекти. Тому не раджу. Зараз, на щастя, спілкуємося в нормального лікаря, яка нас буквально витягли з жахливого стану.

      Удалить
    2. Мені один дуже гарний лікар поясював, що коли описано багато побічних ефектів, то це означає, що препарат добре вивчений і випробуваний, а не ліки-одноднівки, випустили, заборонили і забули.

      Удалить
    3. Додайте будь-ласка, як найти вашого лікаря.Хлопцю 14р.алергія підозра на бронхіальну астму ua1149@ukr.net

      Удалить
    4. Найкращий алерголог це Беш Леся Василівна, професор кафедри педіатрії,кандидат медичних наук,прийом веде у місті Львові.Орлика 4.Уклін таким лікарям.

      Удалить
    5. Найкращий алерголог це Беш Леся Василівна, професор кафедри педіатрії,кандидат медичних наук,прийом веде у місті Львові.Орлика 4.Уклін таким лікарям.

      Удалить
    6. Зверніться до алерголога дуже хорошого спеціаліста Алла Миколаївна так звати фамілії не памятаю прийом по середах у обласній поліклініці

      Удалить
    7. Алерголог Бабіна Алла Миколаївна, лікар від Бога, низький уклін і дай їй Боже тздоров'я на многії літа.Вона приймає ВОКЛ

      Удалить
  7. В цей заклад звернулась вперше... робили дитині в 3 місяця нейросоноскопію тім’я. Лікар узд за 5хв зробила, роздрукувала одну копію і допобачення, жодного слова про те, що побачила... 120 гривень заплатила і все. А тут як на зло всі норм неврологи пішли у відпустку, що робити... звісно, платити 150грв і йти знову до них наконсультацію!

    ОтветитьУдалить
  8. Був на узі понравилось, найшли болячки, зараз лікування в процесі.

    ОтветитьУдалить
  9. Хороший терапевт Ярмолюк не пам'ятаю яка звуть допомогла. А уролог незнаю навіщо вони його тримають був двічі і жодної проблеми не вирішив окрім того, що здав кучу аналізів і заплатив багато грошей.

    ОтветитьУдалить
  10. Був на УЗД в двох кабінетах перший хлопець Сергій склав перше хороше враження, але сталося так що через декілька днів попав знову на УЗД до Людмили і виявилося що не все так добре як описав Сергій... Розказувати можна багато але це жах платиш гроші а натрапити можна на того кого і лікарем тяжко назвати.
    Лотерея більше ніяк не скажеш !!!!

    ОтветитьУдалить
  11. Терапевт Ярмолюк Людмила Леонидовна. Прекрасный врач и человек. Ходила к ней еще в 1-ю поликлинику. Вот доктор, за прием которого не жалко платить. Побольше бы таких.













    ОтветитьУдалить
  12. Ходила до гастроінтеролога Вареньі З.І., якщо не помидяюсь. Направила на рентген в онкодиспансер, наголосивши, що тільки там роблять такий рентген і тільки один лікар робить і написала прізвище його. Пслуга не з дешевих, як повідомила мені гастроінтеролог 500 грн!!!
    Тоді я пішла в обласну лікарню і там дивом оказалась такв ж процедура, але коштує вона 70 грн...
    Робіть висновки...
    Я просто дивуюсь як лікарі граючись з життям пацієнтів заробляють собі *віткати*!!!

    ОтветитьУдалить
  13. Ходила до гастроінтеродога ВАРЕНЬЯ З.І. Направила мене на рентген в онкодиспансерол, наголошивши на тому, що це не дешева процедура 500 грн і іі роблять тільки там і тільки один лікар.
    Добре, що я пішла ще в обласну і там, як не дивно, теж прлводять такий рентген, тільки там він коштує 70 грн.
    Робімо висновки, я тільки не можу змиритися з тим, що лікар бере відкати, манюпулюючи хворим. Сором!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я теж попала до неї на прийом. Взагалі не задоволена. Мало того, що вона розмовляє російською, то ще й толком нічого не пояснила.210 грн заплатила за повторну консультацію, і всього навсього сказала повторити лікування.

      Удалить
    2. Гастроентеролога Варенья З.І.обходьте десятою дорогою. Це лікар недай Боже..,.

      Удалить
    3. Теж лікувався в неї, і дальше маю проблеми з желудком, не компетентний лікар те лікування що приписала майже не помогає і ще хамка+ на Російські мові консультація.Обходьте її

      Удалить
  14. Доброго дня! Тут є і багато "за", і багато "проти".За тільки через місцерозташування та умови, і то взимку там прохолодно... В загальному роботу медсестер оцінювати-це взагалі краще промовчати (безкультурні зарозумілі хамки-медичкі). Колись ще були більш-менш адекватні, а зараз-це ноу комментс. Як на мене,там 2 нормальних лікаря -кардіолог та терапевт. Про гінеколога взагалі нічого не хочу казати, але скажу одне-обходьте цього "спеціаліста" 10 дорогою заради Вас самих і ніколи її не слухайте!!! І прийом 180грн!!! Майже всіх лікарів, ну є ще і 220грн.=),а повторний 160 чи що)))

    ОтветитьУдалить
  15. Я вражена до глибини душі від цього мед центру!!! Прийшла на огляд до гінеколога, з надією на те, що в Благомеді дійсно висококваліфіковані лікарі та сучасна мед.техніка. На прийом потрапила до лікаря Геліч, розповіла про свою проблему, лікар мене оглянула і взяла необхідні аналізи. Під час огляду і після нього, нічого по суті не сказала про стан мого здоров'я, зате дозволяла собі коментувати моє особисте життя. Через тиждень я прийшла по результати з надією на що мені призначать лікування. Лікар подивившись мої аналізи "охала і ахала", але нічого по суті не пояснювала. Весь час говорила, що стан шийки матки в поганому стані, є запалення. Сказала, що потрібно колоти уколи (радила приходити до них на 2-й поверх, щодня щоб медсестри кололи)і ставити свічки. В діагнозі ж вона мені написала 4 хвороби під знаком "?", про які під час консультації навіть не згадувала. Там само були направлення на різні аналізи в сінево. Про ці направлення і діагноз я дізналась вдома коли переглядала документи. Після цього я вирішила ознайомитись з лікуванням яке мені призначили. Моєму здивуванню не було меж, коли я почала шукати препарат який мені призначили на уколи. Виявляється, що його взагалі не існує в природі в ампулах: є таблетки, є каплі, а ампул немає!!! Показання цього препарату взагалі не відповідали ні одному прописаному мені діагнозу!!! В аптеці мені сказали, що такого як мені прописали не існує!
    Я одразу почала ропитувати в знайомих про хорошого гінеколога в Луцьку. На наступний день я вже була на огляді. Лікар мені сказала, що я не хворію ні одною з тих хвороб які мені прописали в діагнозі! Аналізів які я здавала в Благомеді, взагалі не достатньо для того щоб призначати лікування! (Тобто лікар навіть не правильно аналізи замовила). А про те що мені призначили лікар сказала: що воно мені ні в ампулах, ні в каплях, ні в таблетках, ні в чарівному порошку:) не потрібне! А те що їх взагалі не існує в ампулах, з усмішкою відмовилась коментувати:)
    За огляд, аналізи і консультацію в Благомеді я заплатила більше тисячі грн.
    Дорогі жінки, будьте обачні! Надіюсь, що цей відгук стане коисним для багатьох. На своїй шкурі зрозуміла, що дорого - це не означає якісно. А яких нервів це все мені вартувало...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А я вражена автором цього коментаря!!! Ніколи не пишу ніякі відгуки, однак на цей раз просто змушена написати! Адже лікар - гінеколог Наталія Володимирівна у Благомеді дуже і дуже висококваліфікований. Зверталась до цього лікаря ще до того, як вона почала свою роботу у цій клініці. Абсолютна точність діагностування, грамотно призначене лікування, при чому лікар завжди вміє кваліфіковано запропонувати як дорожчі так і дешевші аналоги препаратів, причому дієвих препаратів, не тих, які одне лікують, а інше калічать! Вцілому дуже висококваліфікований спеціаліст. Крім того, лікар дуже уважна і чуйна людина. На скільки я володію інформацією, до цього лікаря їдуть з інших міст, не тільки з Луцька, і хочуть потрапити на прийом саме до Наталії Володимирівни! Дорогі жінки, будьте обачні та не зважайте на коментарі, на зразок того, який написав вище анонім! Надіюсь також, що відгук цієї особи, яка щось там зрозуміла на своїй шкурі, ні яким чином не вплине на авторитет і репутацію вискокваліфікованого прекрасного лікаря Наталії Володимирівни. Рекомендую і ще раз рекомендую!

      Удалить
    2. Це тій що змушена коментувати- ти ж в них і працюєш)

      Удалить
    3. Я лікувалась у лікаря Геліч і нічого поганого сказати про неї не можу.Тут, як-то кажуть "на вкус и цвет..." Мені вона допомогла

      Удалить
    4. Погоджуюсь. Задоволена цією лікаркою. Приємна, уважна. Допомогла. Звертаюсь лише до неї.

      Удалить
  16. Лікар Варенья призначила ряд обстежень, які допомогли визначити причини печії, яка турбувала мене рік. Після прийому ліків та дотримання не надто суворої дієти печія проявляється вкрай рідко. За це дякую. Але заклад приватний і розрахований на пацієнтів із гаманцем та на таких як я, у кого мало часу.Тому навіть не знаю що краще, заплатити у подібній лікарні,яка платить податки , чи давати "подяку" лікарю у держ клініці ?Приходилось бути на прийомі в одній Луцькій лікарні, обстеження зайняло два дні, а в стаціонарі, поки не заплатила, всім байдуже. Крім того, після операції забули написати в рецепт медпрепарат, після чого у мене почалось загноєння і при цьому я ще залишилась винною.Моя думка така :раз ми так багато витрачаємо на їжу , гулянки, на ремонти, на одяг та парфуми, чому ми так мало витрачаємо на підтримку СВОГО здоровя? Молодість досить короткочасна привілегія, з віком потрібно вкладати у своє здоровя. Тому за обслуговування ставлю 5, а викачку грошей варто робити не так помітно )), хоча б повторний огляд лікаря, який часто супроводжується звичайною випискою рецепта, зробити у два рази дешевше.

    ОтветитьУдалить
  17. Платимо гроші за ніщо!Чергове заробітчанство!Більше не піду!!!!

    ОтветитьУдалить
  18. Педіатри - ніякі!Заробітчанство,шановні лікарі!Я в шоці!Всі аналізи та діагнози виставлю.

    ОтветитьУдалить
  19. Звернулась до дерматолога, в дитина була висипка, нам призначили дуже дорогі аналізи в платній лабораторії, деякі з них нам взагалі не були потрібні. Поставили діагноз, і сказали що дуже рідкісна хвороба. Сказали прийти ще на прийом (повторний коштує 150 грн). Після пройденого лікування результат відсутній, викинула 1,5 тис. грн, мучила дитину дієтами, а в результаті перенаправити до гастроентеролога. Пішла до іншого дерматолога, яка поставила правильний діагноз і зараз з дитиною все добре, лікування виписали нам на 10 грн (настойку календули)

    ОтветитьУдалить
  20. Звернулась до дерматолога Крісман, в дитини була висипка. Дитину навіть не оглянула, руки перед прийомом не помила, сказала що дуже рідкісна хвороба, назначила кучу аналізів, деякі з них взагалі не потрібні були. Мучила дитину дієтами. Результат нульовий, висипка як була так і залишилась. Витратила 1,5 тис грн. Потім перенаправила до гастроентнролога, і дуже рекомдувала їхнього. Вартість прийому 180 грн, а повторний 150 грн. Звернулась до іншого спеціаліста, поставила нам правильний діагноз, і без зайвих дорогих аназів, а вартість лікування склало 10 грн

    ОтветитьУдалить
  21. Звернулась до дерматолога Крісман, в дитини була висипка. Дитину навіть не оглянула, руки перед прийомом не помила, сказала що дуже рідкісна хвороба, назначила кучу аналізів, деякі з них взагалі не потрібні були. Мучила дитину дієтами. Результат нульовий, висипка як була так і залишилась. Витратила 1,5 тис грн. Потім перенаправила до гастроентнролога, і дуже рекомдувала їхнього. Вартість прийому 180 грн, а повторний 150 грн. Звернулась до іншого спеціаліста, поставила нам правильний діагноз, і без зайвих дорогих аназів, а вартість лікування склало 10 грн

    ОтветитьУдалить
  22. Вони тільки соплі можуть лікувати і то під великим знаком питання!!!Гінекологи-бездари!!! Хочете онко- залякують так, що мало не покажеться. Це не лікарі, а дочки розмальовані.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тільки бездара може писати такі брудні речі стосовно кваліфікованого, грамотного лікаря, напевно, через заздрість. Необхідно працювати над собою, пане дописувачу! Наталія Володимирівна чудовий лікар, грамотний спеціаліст.

      Удалить
    2. Цей висококваліфікований гінеколог поставила жінці спіраль так що в неї сталась перфорацвя матки

      Удалить
  23. Вони тільки соплі можуть лікувати і то під великим знаком питання!!!Гінекологи-бездари!!! Хочете онко- залякують так, що мало не покажеться. Це не лікарі, а дочки розмальовані.

    ОтветитьУдалить
  24. Розводняк на бабкі. Залікують так, що мало не покажиться.Гінекологи тупі , Геліч тільки соплі лікувати і то не факт. А як її возвишають.Люди якщо ви себе поважаєте не тратьте час і гроші, а основне здоров'я на бездар

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Наталія Володимирівна дуже хороший лікар. Маю проблему, тому була у різних лікарів. Вирішила піти у Благомед. Була приємно вражена самим відношенням лікаря. Дійсно, гроші платиш не малі, але ж офіційно, а не думаєш, як покласти в карман і скільки, та без черг. Так, лікування ще триває, але почуваюсь значно краще. Тому дуже неприємно читати такі коментарі на адресу хорошого спеціаліста! Таке напевне можуть писати лише через заздрість. Але ж заздріть мовчки та не заважайте людині добре робити свою справу!

      Удалить
  25. Як цих виродків тільки земля носить?!

    ОтветитьУдалить
  26. Адміністратори сайту, де розміщені коментарі?!!! Інформацію, яка порочить честь, гідність та ділову репутацію висококваліфікованих лікарів, ви розмістили, а відповідь у коректній формі ні?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. По якому саме коментарі питання?

      Удалить
    2. Перечитайте, де іде мова, що лікарі - бездари, комусь соплі лікувати, як земля носить і так далі. Фільтруйте інформацію перед тим, як її викладати,якщо ж пропустили - видаляйте негайно! Для прикладу видаліть коментарі автора unnown, який скоріше всього займається проплаченим тролінгом у грубій, образливій формі, інакше ви просто можете отримати позов до суду, звернення до правоохоронних органів і, як наслідок, припинення роботи. Навіть негативний коментар має бути викладений у коректній формі, а не те, що ви викладаєте. Інформація, яка порочить честь, гідність та ділову репутацію, тим більше викладена у грубій, образливій формі є підставою для юридичної відповідальності. Це також Ваша репутація! І не бійтесь опублікувати цей коментар!

      Удалить
    3. Андрій Володимирович2 июня 2017 г. в 14:46

      Добрий день!, не коментарі треба фільтрувати, а лікарів. Якщо ви не згодні з моєю думкою, я залюбки зустрінусь з адміністрацією.
      Благомед за останні роки - дуже змінився в гіршу сторону. Здається що лікарі ставлять діагнози по стандартному шаблону. Як таке можна робити, коли кожна людина индивідуальність. Якщо Вам мало грошей - я вам дам в 100 раз більше ніж потрібно, тільки ви повинні лікувати, а не робити гірше, щоб потім ще можна було заробити.

      Удалить
    4. Андрій Володимирович2 июня 2017 г. в 14:48

      У всякому випадку ви давали клятву, чи вже забули чого вас вчили?

      Удалить
    5. Андрій Володимирович2 июня 2017 г. в 14:54

      Не можу втриматись....
      був коментар
      Анонимный31 марта 2017 г., 3:35
      цитую: " Інформація, яка порочить честь, гідність та ділову репутацію, тим більше викладена у грубій, образливій формі є підставою для юридичної відповідальності."
      На рахунок відповідальності:
      почитайте статтю Стаття 140. Неналежне виконання професійних обов'язків медичним або фармацевтичним працівником, Кримінального Кодексу

      Це я для загального розгляду.

      Удалить
    6. Андрій Володимирович2 июня 2017 г. в 14:56

      Гарного дня всім!

      Удалить
    7. Також не можу не втриматись!Цікаво, шановний Андрію Володимировичу, до чого тут стаття 140 Кримінального кодексу, коли йдеться про інформацію, яка порочить честь гідність та ділову репутацію професіонала? Перш ніш надавати такі "поради", розберіться у ситуаціїї. Гарного дня.

      Удалить
  27. Звісно, такі сайти, де діляться думками та враженням ті чи інші люди є корисними. Це стимулює до покращення роботи та самовдосконалення! Однак, необхідно забезпечити внесення інформації з урахуванням загальноприйнятих етичних правил. Що це за коментар - навіщо його там тримають, або лікарю тільки соплі лікувати!!! Обов'язок адміністратора сайту забезпечити донесення інформації, проте, ще раз наголошую, у коректній, етичній формі.

    ОтветитьУдалить
  28. Для прикладу за коментар, який опубліковано ЛЮДИНА від 06.03.2017, я б радив лікарю, стосовно якого йдеться, взагалі невідкладно звератись за до юристів і йти до суду! Це просто суперечить усім усталеним правилам етики та деонтології!

    ОтветитьУдалить
  29. Анонімний, ти з адміністрації Благомед у? Зарплату отримуєш за такі відповіді? Керівництву даного закладу треба прислухатися до вищевикладених коментарів і враховувати їх при пролонгація договору з лікарями. Писати сюди комети недієво, краще звертатись в Управління охорони здоров'я, якщо є скарга на лікаря. У Благомед і, як і в інших закладах, медик медика не образить. А от незадоволений пацієнт для них завжди дурень. Таких "медиків" треба ставити на місце.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ні, лучанко, я не з адміністрації Благомед! Я пацієнт, який прийжджає за 600 км саме до цього лікаря - професіонала! А Вам раджу свою злість скерувати в інше русло.

      Удалить
    2. От читаю ваш коментарій і гидко, ви просто якийсь згусток негативу та злості! Я б взагалі такі коментарі навіть не читала, в них не має змістовності і об'єктивної оцінки, а просто дурні емоції! Перепрошую за грубість!

      Удалить
    3. От читаю ваш коментарій і гидко, ви просто якийсь згусток негативу та злості! Я б взагалі такі коментарі навіть не читала, в них не має змістовності і об'єктивної оцінки, а просто дурні емоції! Перепрошую за грубість!

      Удалить
  30. Була на прийомі в отоларинголога.Лікар виявився професіоналом.Призначили лікування яке не змусило довго чекати на результат.
    Все дуже професійно та стерильні.
    Всім раджу!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Пообається ЛОР - Грибок Майя Вікторівна, хороший спеціаліст!

      Удалить
  31. Нікому не раджу розводняк на гроші

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Жанна, зовсім з вами не згідна, звичайно як і у будь якому закладі медичному є як професіонали своєї справи, так і нездари. Але на мою думку, МЦ Благомед - це місце , де підібрані найкращі лікарі, і сам медзаклад зацікавлений у тому, щоб людей не відлякувати лікарями-нездарами, а навпаки. Тому, як людина, яка постійно проходить тут обстеження можу сказати, що задоволена на всі 100%. Відносно фінансової сторони: так, тут не дешево, але я знаю за що плачу: за якісне обслуговування, досвід лікарів на практиці і не потрібно сидіти в чергах в поліклініці чи лікарні, де ти неофіційно викладеш лікарю в кишеню ще більше, ніж тут офіційно. Тому, це вибір кожного особисто! Я свій вибір зробила і задоволена!

      Удалить
    2. Жанна, зовсім з вами не згідна, звичайно як і у будь якому закладі медичному є як професіонали своєї справи, так і нездари. Але на мою думку, МЦ Благомед - це місце , де підібрані найкращі лікарі, і сам медзаклад зацікавлений у тому, щоб людей не відлякувати лікарями-нездарами, а навпаки. Тому, як людина, яка постійно проходить тут обстеження можу сказати, що задоволена на всі 100%. Відносно фінансової сторони: так, тут не дешево, але я знаю за що плачу: за якісне обслуговування, досвід лікарів на практиці і не потрібно сидіти в чергах в поліклініці чи лікарні, де ти неофіційно викладеш лікарю в кишеню ще більше, ніж тут офіційно. Тому, це вибір кожного особисто! Я свій вибір зробила і задоволена!

      Удалить
  32. Зверталися в Благомед в останню чергу після 6 місяців безрезультатних походів по ЛОРам (в т.ч. Віговський та ін.. Жоден з лікарів не поставив діагноз та прописував дорогі антибіотики, які не допомагали. Як результат -у дитини запалення легень! Все ж наважилися звернутися в цю клініку, бо виходу не було, всіх місцевих лікарів обійшли. Напрвили до Грибок М. В. Не знаю, як на рахунок інших лікарів (пишу лише суб єктивну думку), але вона -єдиний лікар, хто поставив нам діагноз та призначив адекватне лікування. Прийом тривав майже годину, все грамотно пояснила, дала відповідь на усі наші запитання. Призначила ряд аналізів, за допомогою яких і виявили причину захворювання! Дивує те, що жоден лікар з держ.поліклінік не призначав нам ці аналізи. Дуже хочу подякувати лікарю Грибок М.В. Хоча прийом - не дешевий, але того вартий. До цього витратили дійсно набагато більше.

    ОтветитьУдалить
  33. Зверталися до дитячого ортопеда. В дитинки була одна ніжка коротша. На це мені він сказав, що я собі придумала. Написав, що дитинка здорова. В результаті в дитинки підвивих + дисплазія кульшових суглобів. Як лікар з досвідом не помітив такого? Прийом коштував 235 гривень. Написав, що здоровий, але через місяць запросив на повторний прийом, на який ми вже не ходили.

    ОтветитьУдалить
  34. Враженагрубим ставленням лікаря до пацієнта.Мораль втрачена.Це про лікаря ендокринолога Л.Г..Якщо "тебе харить спілкування з пацієнтом",нема бажання допомогти людині ,то, мабуть,Не потрібно сідати в крісло лікаря.

    ОтветитьУдалить
  35. Була двічі на УЗД у лікаря Парейко Л.П. - особа непривітна, обстеження "зі злістю". Ні пояснень, ні розяснень не дочекаєшся - знімки тицьнуть тобі в руки і йди.. Якби знала. що другий раз знову попаду до неї - не пішла б... Тепер буду обачніша..

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дивно) А мені вона дуже сподобалась, була і привітна і відповіла на запитання, подивилась те що я просила, а не тільки на що записувалась. Виникла необхідність дообстежуватись через кілька година, прийняла між чергою. Була вражена і кваліфікацією і відношенням. Знаю з власного досвіду, що хорошого спеціаліста з УЗД, знайти важко(і суть не у відношенні, дехто просто не бачить явних проблем) До неї піду іще, за необхідності. Звісно, можливо якби я мовчки прийшла і пішла, то було б як у вашій ситуації, не знаю, проте я була зацікавлена якомога більше розпитати.

      Удалить
    2. У лікаря ПарейкоЛ.П.01.08.2018 була на УЗД за висновком "лікаря-жовчний міхур НЕ визначається(вроджена аномалія будови)відсутній Ж/М.ВРЕЗУЛЬТАТІ-20.11.2018 ПРООПЕРОВАНА ВИДАЛЕНИЙ ЖОВЧНИЙ МІХУР на відділенні МІХ Луцька міська

      Удалить
    3. Як на мене,вона професіонал,нічого поганого сказати не можу.А от рецепція залишає бажати кращого.

      Удалить
    4. Неправда, як і кругом є різні лікарі, але там дійсно більше найкращих.

      Удалить
    5. Теж була на узд у Парейко, поставила не вірний діагноз, скільки нервів мені це вартувало!! Пішла на наступний день і зробила повторне узд в Оксфорді, абсолютно не було й близько того, що сказала Парейко. Думаю ок, піду ще 3тє зроблю узд через тиждень в Боголюбах і що й треба було доказати,все було добре, нічого того що вона там набачила не було.
      Чоловік пішов в Благомеді перевіряти печінку теж до Парейко(я не знала, бо не рекомендувала б) і вона теж не коректно встановила діагноз - фіброз 2 стадії, пішов зробив 2ге узд - печінка здорова.. Що тут ще скажеш, НЕ РЕКОМЕНДУЮ

      Удалить
  36. Мучилась з болями в спині багато років. Лікарі лікували різні, а толку не було. Допомогла Білецька О.В., за що їй вдячна. Але це, швидше, оцінка лікарю, а не медзакладу.
    Щодо гінекологів. Була тут хороший лікар Михайлюк Н.І. Але зараз працює в іншому закладі.
    Загалом медзаклад залишає нейтральне враження. Спокійно, без черг.

    ОтветитьУдалить
  37. Хто звертався до дитячого ендокринолога Кудрик О.В.?

    ОтветитьУдалить
  38. Їздили на прийом до дитячого ендокринолога Кудрик О.В. Було поки що попереднє огбстеження, але уважністю лікаря ми задоволені. Прийом був біля 40 хв. (в які й ще лікарні вас так будуть детально оглядати та розпитувати?...). Лікар з зацікавленістю віднеслася до нашої проблеми (затримка в фіз.розвитку дитини, мала вага тіла), призначила ряд аналізів, узд, ренген кінцівок...Одним словом - я отримала таку консультацію, яку хотіла. Далі пройдем аналізи, будемо сподівати на результативне лікування. І про "обдираловку" - не знаю, як кому, ми заплатилит 200 за прийом і 140 узд щитовитки, як на мене це копійки у порявнянні скільки часу і уваги лікар приділив нам... УЗД, до речі, теж робив дуже приємний молодий лікар, з дитиною поводився дуже гарно, все розказав, заспокоїв, дуже ввічливий... За інших лікарів нічого не скажу. А от дит.ендокринолог сподобався...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Згідна, що ендокрмнолог Кудрик О.В. - хороша, як спеціаліст,і як людина - мені теж сподобалась. Теж водилаа до неї дитину, але не в платниц Благомед, а записалась онлайн на безкоштовний прийом в дитячу поліклініку на Чорновола. Гарно оглянула, пояснила, порекомендуваоа, приписала ліки, дала усі необхідні відповіді на мої запитання.
      Висновок: хороші лікарі - не лише у платних клініках! То навіщо платити, коли можна знайти хорошого лікаря і безкоштовно попасти на прийом. Просто раджу цього лікаря.

      Удалить
  39. Всім доброг дня! Підкажіть, будь-ласка, можливо хтось вже видаляв в Благомеді родимки за допомогою радіохвильового ножа " Сургітрон"?які враження?
    Чи це болісно, і чи дійсно це безпечно , як стверджують в " Благомеді" та й в інтернеті в статтях ? Дуже дякую !

    ОтветитьУдалить
  40. Доброго дня! Хотіла теж висловитись про свій досвід спілкування з лікарями МЦ Благомед. В 2016 р. пішла на прийом до лікаря-мамолога Кулая А.С. Уважний, відповідальний, коректний, просто приємна людина. Відразу запитав чому я не пішла в Онкодиспансер (адже там лікарі мають досвід і ПРАКТИКУ, все обладнання та обстеження в одному місці) єдиний мінус бюджетних лікувальних установ - черги та тиснява. На наступний прийом прийшла до нього на прийом в Онко (безкоштовно), він проконсультувався з колегами - діагноз підтвердили 3 лікарі, за тиждень мене прооперували, дякувати Богу і Андрію Святославовичу на сьогоднішній день почуваюсь просто чудово. Дякую Вам за професіоналізм. Дай Боже Вам здоров’я!

    ОтветитьУдалить
  41. КРІСМАН ІННА МИКОЛАЇВНА
    Лікар — дерматовенеролог відмовилася прийняти пацієнта на безкоштовній основі. Має прийомні години в шкірвен диспансері. Веде себе неупереджено прийшла на прийом в 15:30. Хоча прийом з 15:00. При проханні прийняти нас відмовила.

    ОтветитьУдалить
  42. Начитавшись негативних відгуків про лікарів Благомед, вирішила що люди у нас перебільшують!!! Але звернувшись до дитячого педіатра (Матюшенко О.О) зрозуміла, що гіршого педіатра я не бачила!!! Заплативши за консультацію 240 грн , нам поміняли температуру, подивились горло і послухали-все це за 5 хв ( хоча консультація мала тривати 30)! На ряд моїх запитань відповідала в грубій формі. Я сподіваюся, що керівництво даного закладу буде ретельніше підбирати персонал!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Погоджуюсь з автором. У заключенні написала, що печінка не пальпується і лімфатичні вузли не збільшені, хоча ні того ні іншого вона не пальпувала. Лікар має батьків своїх пацієнтів за дурнів. І за це ще такі гроші платити. Батьки будьте обачні не ходіть до неї.

      Удалить
    2. ))я думав ми одні такі)Вона лікар не компетентний! Ми вияснили що у нас бронхіт викликаний вірусною хворобою і тут вона призначає антибіотики, а коли запитався для чього антибіотик, коли це була вірусна хвороба (тим більше що вже пройшла), вона сказала, що а вдруг у нас пневмонія, тоді я запропонував спочатку вияснити це, а вже тоді приймати антибіотики (в разі необхідності), вона ж відповіла, що антибіотики не заважатимуть!! Просто на всякий випадок приймати!! Не лікар, а умора!!!! Шкодую грошей і часу витрачиних на неї

      Удалить
    3. Жахливе ставлення до дітей...просто такого відношення ще я не бачила. Особисто до вас Матюшенко звертаюся....навчіться співпрацювати з дітьми...це ж ваші пацієнти...а про діагноз і лікуання я мовчу взагалі. Нікому не рекомендую.

      Удалить
    4. Розумію Вас, бо як лікар теж не сподобалась, не приємна ФІФА, побули десь 10 хв, малий 1 рік дуже плакав. А вона запитує: Чому ваша дитина постоянно арьот, я ж не в білому халаті? Я в шоці була!

      Удалить
  43. Поіхали на консультацію до лікаря Ігоря Сомова. Гіршого лікаря напевне годі і шукати. Зрештою читаючи відзиви про Благомед не один він такий. На прийом потратили 400 грн дорога в облцентр і все це для того щоб нас разів 5 спитав про знімок,який він відкривав дивився знов закривав. Декілька разів намагався аналізувати знімок та все безрезультатно. Дитина відчувала запах перегару. Намагався показати методику підібрання вправ і це не вийшло. Тобто ми заплатили гроші за мабуть пяні балачки. Не можна таким людям працювати в медецині.Дитина з уроків біологіі знає де знаходиться скронева кістка, яку він показав в іншому місці. Шановні адміністрація, міняйте спеціалістів тому, що це закінчеться позовами в суд на вашу установу, оскільки при оплаті своіх послуг людина заключає договір не з лікарем, а з установою. Єдине можу сказати, що лікар не хам і грубіян, але з такими знаннями вчитилем біологіі і то позорно працювати. Дорогі батьки не ведіться на саморекламу цього лікаря. ТАКИМ ЛІКАРЯМ МІТЛУ В РУКИ

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. На що тільки не здатні конкуренти. Цього лікаря всі знають як спеціаліста високого класу. Якщо б пацієнт був справді незадоволений - скарижився б безпосередньо в медцентр. А з боку конкурентів це низько вдавати з себе аноніма

      Удалить
    2. Як низько таке писати! Чого ви "такий розумний" не пішов в адміністрацію для вирішення проблеми??

      Удалить
    3. наклепи! вже після одного прийому в І.Є. я не ходила а літала! І це в той час коли я думала :" Ось так приходить старість ...."( а мені 27 р.!!!!! ))))) )

      Удалить
    4. Була на прийомі. Нажаль, це правда, від лікаря злегка чути перегар.

      Удалить
  44. Ввела відгук про Ігоря Сомова. Його не опубліковано. Не опублікують тут прочитаєте в газеті. Повірте стаття буде гарна.

    ОтветитьУдалить
  45. Дуже примітивна робота!!! Хотіла записатися на вакцину, сказали спочатку потрібно її оплатити, уточнили, що має платити один з батьків! Ми з іншого міста, коли чоловік приїхав, сказали де направлення??? Звісно його не було, сказали киньте вайбером, скинули вайбером, їм все одно не підійшло.... навіщо було це все????? Я мало того що хочу заплатити великі гроші за вакцину, це ще зроблено для моєї зручності, привівку так і не зробили, надіюся більше не звернемося туди!!!!

    ОтветитьУдалить
  46. ЖАХ!НЕКОМПЕТЕНТНІ І ЖАХЛИВІ ЛІКАРІ, А САМЕ - ЛІКАР ГІНЕКОЛОГ СИДОРУК.
    Огляд був жахливий,до клієнта відносились як не до людини,дівчина три рази втрачала свідомість,було дуже боляче.А зараз все по порядку.
    Прийшли на огляд з однією проблемою,розказавши і пояснивши ситуацію.Сидорук взявши маски сказала в примусовому тоні, що б записатися на прийом через два тижні і назначила багато антибіотиків ПРИ ТОМУ ЩО ВОНА НЕ СКАЗАЛА ДІАГНОЗ І ЩО САМЕ ПОТРІБНО ЛІКУВАТИ.Назначати лікування не взнавши що сталось.Просто в голові не вкладається.Але це тільки був початок.
    Далі назначила зробити комплекс аналізів не у них в клініці(НАЧЕБТО У НИХ ДОРОГО) ,а САМЕ на проспекті відродження 7 у лабораторії "ЛАБ"(НАПЕВНО СИДОРУК МАЄ % ,ЯКЩО ТУДИ ПОСИЛАЄ).
    АЛЕ саме гірше, що цей пакет аналіз ,який коштує 960грн. відношення до нашого лікування відношення взагалі не має.
    Далі було ще гірше.
    Сидорук сказала зробити узі, поки ми робили вона взяла і просто вибігла з кабінету і кудись побігла.Як нам сказали потім вона побігла на іншу робото так як в неї закінчився прийом.Ми до неї зателефонували.Результати узі вона сказала скинути на вайбер і вона скаже результат.На вайбер?серйозно?лікування по вайберу???жах.
    Ми скинули їй фото узі вона навіть не відписала і на запитання чи все добре,вона просто сказала записатися на прийом через два тижні.Відношення до клієнта ,як до мішка з грошима,повний ігнор і некомпетентність.Лікарем назвати тяжко.Не раджу.Просто жах!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Люди...обинайте ту "Сидорук" десятою стороною...це не лікар а непотрібство якесь!!!!

      Удалить
  47. Чи роблять аборт на 13тижні вагітності?

    ОтветитьУдалить
  48. Дивно, але в мене до Сидорук відношення діаметрально протилежне. Дуже уважна, огляд робила максимально обережно, а також дала відповіді на всі питання. Мені взагалі з гінекологами не щастить, а тут вперше адекватна людина попалась.

    ОтветитьУдалить
  49. Були на прийомі педіатра Матюшенко. Залишилась просто в шоці. Що за ставлення до дитини????це ж ваші пацієнти...Звичайно дитина буде плакати...якщо казати..що ти вийдеш з кабінета...коли я скажу???...Діагноза не може визначити...прийшли з кашлем...а прописала тільки каплі в ніс. Не рекомендую цього педіатра. І вкінці додам, що такого відношення я ще ніде не бачила...і за це відношення ще заплатили 240 грн. Жах.

    ОтветитьУдалить
  50. Були в Благомеді разів десять, і в нервопатолога і дематолога і терапевта і на узі і ренгені і в педіатра. Всі рази нам було точно встановлено діагноз і правильно назначено лікування, додатково ще раз не приходилось шукати лікаря, окрім педіатра - назначене лікування дало ще гірші результати прийшлось звернутись до Суліма

    ОтветитьУдалить
  51. Були на прийомі у Крісман,досить приємна у спілкуванні,хороший лікар. Рекомендую✔

    ОтветитьУдалить
  52. Чомусь негативних відгуків більше....
    А черга в Благомеді на запис не зменшується.....
    Може варто зробити висновки?...

    ОтветитьУдалить
  53. Увольте ту Геліч.Н.В візьміть когось толкового. А не людину яка сміється і обсуждає пацієнта при пацієнтові. І яка взагалі не розбирається в аналізах.ЖАХ

    ОтветитьУдалить
  54. Все швидко, яксіно, але ніякої привітності, нічого не пояснять, кожне слово потрібно витягувати. Персонал і лікарі мають бути більш привітними за такі кошти, які вам приносять пацієнти

    ОтветитьУдалить
  55. Рожкажу про Крісман Інну Миколаївну.Як спеціаліст її ще незнаю сьгодні лише назначення написала.Але як людина,як лікар ще жах!!!!Вона прямим текстом принижує.Хоче сидіти на 2 стільцях.Вона ще приймає в шкірдиспансері-держ.закладі.Коли я зайшла на прийом поставилася високомірно,зверхньо.Прямим текстом сказала: мої послуги коштують 320гр.,вам це дорого обійдеться,чекайте свого Остапюка(зараз він у відпустці),я попередньо ходила на прийом до нього,дуже приємний лікар,толковий.А ту крису чому невиженуть з державного закладу.Хай живе на 320.Якілька разів зверталася в приват клініки і можу сказати що лікують не краще ніж в держ. клініках,а даже і гірще напр в свої аптеки,каб.аналізів.Одним словом здирають гроші.

    ОтветитьУдалить
  56. Була на прийомі у педіатра Матюшенко-навіть у звичайній поліклініці лікарі адекватніші!!!! Спілкується в дуже неприязній формі, прийом тривав від сили 7 хвилин, а як вона слухала дитину... я такого ще не бачила. Враження жахливе. Зате купа обстежень в Сінево. І взагалі вона складає враження неврівноваженої особи. МАТЮШЕНКО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!

    ОтветитьУдалить
  57. В Благомеді є і класні лікарі. Лор Лаврик Зоряна Василівна і терапевт Алімов Юрій Вікторович. Ці спеціалісти- взірець приватного центра. Уважні, чемні, приємні і лікують дуже добре. Після прийома у них вже стає легше . Дуже раджу! Зверталася не раз і завжди одужання наступало швидко!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. пРО Лаврик- точно правда. Вилікувала вушко дині дуже легко і безболісно.

      Удалить
  58. Вкотре переконалась що краще відразу звертатись до професіоналів, дешевше обійдеться. Маю на увазі клініку http://bit.ly/2sH8wso

    ОтветитьУдалить
  59. Привєт пострижися

    ОтветитьУдалить
  60. В львівській клініці Леодерм працюють хороші спеціалісти. За всі рази звернень до клініки залишились лише позитивні враження. Була на прийомі у дерматолога Соловйової Я. О. Швидко та безболісно позбавила мене моїх комплексів. Дуже уважна та приємна. Одразу відчувається, що знає свою справу. Неодмінно рекомендую ЛеоДерм й бажаю клініці подальшого удосконалення!!!

    ОтветитьУдалить
  61. маю дуже негативний досвід в благомеді. діагноз не той. тисячі витрачені. і час. який важливий у разі коли відмовляють нирки

    ОтветитьУдалить
  62. маю дуже негативний досвід в благомеді. діагноз не той. тисячі витрачені. і час. який важливий у разі коли відмовляють нирки

    ОтветитьУдалить
  63. Порадьте будь ласка хорошого дерматолога !!))дуже вдячна

    ОтветитьУдалить
  64. Щепко жах, не рекомендую, викачка грошей. Будьте обережні. Застерігаю щодо неї.

    ОтветитьУдалить
  65. Щепко, гінекоглог Благомед, обходьте стороною. Підроблює аналізи, узд та призначає операції, які не потрібні. Увага шарлатанка.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 1000% , така ж ситуація була зі мною лише , коли вона працювала в Боголюбах!

      Удалить
  66. В медичний центр звертаюсь вже приблизно 8 років, такого жахливо ставлення ще не бачила.. Були на прийомі 21 червня 2019 року в педіатра Матюшенко О.О. на консультації перед вакциною, за 10 хв ця людина залишила жахливе враження про себе ( зверхня, підходу до дітей не має, не людяна, консультації взагалі не було), їй не можна з дітьми працювати., тим паче в платній дорогій лікарні. Залишила також негативний відгук в книзі відгуків.маю надію керівництво зверне увагу на даного спеціаліста, і навчить спілкуватись !!!

    ОтветитьУдалить
  67. НЕВРОПАТОЛОГ.
    Під час прийому цей невропатолог шукав по моїх симтомах діагноз в Інтернеті. Я була в шоці! Потім з Вікіпедії, читаючи вголос, що це за хвороба, зрівнювала з моїми симптомами!!! Це нормально? За що я плачу? За всім доступну безкоштову Вікіпедію?? І як виключення ця лікарша сказала: "Ну, скоріш за все у вас цей діагноз." За що я заплатила? Суть ваших консультацій з читання енциклопедії? І ЯК ВАМ ДОВІРЯТИ? Чим ви тоді відрізняєтесь від звичайної лікарні з такими лікарями? Тільки цінами.
    Звертатись до вас і радити "Благомед" - не буду!

    ОтветитьУдалить
  68. Порадьте толкогвого невролого будь ласка

    ОтветитьУдалить
  69. Порадьте проктолога

    ОтветитьУдалить
  70. Дякуємо хірургу Сергію Йосиповичу Білецькому за хороше відношення до дитини та професіоналізм!

    ОтветитьУдалить
  71. Добрий день.
    Порадьте хорошого гастроентеролого будь ласка.

    ОтветитьУдалить
  72. Зверталась в Благомед дуже часто і неодноразово.З кожним разом все більше і більше видно ставлення до пацієнтів гіршає. На рахунок компетентності не скажу нічого поганого, дитину дерматолог вилікувала, проконсультувала досить гарно.Так само і ЛОР дитячий гарно проводила прийоми.Буквально на днях звернулась зробити ренген і була вражена просто хамством і зверхністю адміністранотів!!! фиркали так ніби вони там царі. Дуже прямо дуже розчарована!!!! Завжди і всім рекомендувала Благомед, тепер і сама не піду туди.Я плачу великі гроші за послуги і за все інше, тому і ставлення має бути відповідне шкода не знайшла номер якоїсь голови адміністрації чи когось з них. Дууууже розчарована!!!!!

    ОтветитьУдалить
  73. Порадьте, будь ласка, хорошого невролога

    ОтветитьУдалить
  74. Обурена хамською поведінкою на рецепції на другому поверсі. Після хамства працівника, яка назвалася Яною, на прохання назвати своє прізвище, отримала ще одну порцію хамства. Шкода, що такі працівники псують репутацію даного закладу.

    ОтветитьУдалить
  75. Вважаю ставлення лікаря дерматолога Крісман Інни Миколаївни до пацієнтів не прийнятним: не чемним та зневажливим.
    Ходила до неї з донькою (4,5 роки) в приватну клініку Благомед. Перший візит до лікаря відбувся із запізненням, але пройшов добре, ми отримали консультацію. На другий прийом лікар також запізнилась - на 10 хвилин. За спізнення не вибачилась. Окрім того, прийняла перед нами іншу людину без запису. Хоча час нашого прийому був фіксований.
    Третій візит не відбувся зовсім. У назначений час лікар вийшла з кабінету в коридор і спитала, чи ми до неї. Отримавши схвальну відповідь, лікар закрила перед нами двері на ключ. Почекавши ще 10 хвилин, і так і не дочекавшись лікаря, я скасувала візит і офіційно поскаржилась керівництву клініки.
    Вважаю подібну поведінку лікаря недопустимою та образливою відносно мене та моєї дитини.
    Дана скарга не має на меті піддати під сумнів кваліфікацію лікаря, а звертає увагу на зневажливе та образливе ставлення лікаркою до пацієнтів.

    ОтветитьУдалить
  76. Вважаю ставлення лікаря дерматолога Крісман Інни Миколаївни до пацієнтів не прийнятним: не чемним та зневажливим.
    Ходила до неї з донькою (4,5 роки) в приватну клініку Благомед. Перший візит до лікаря відбувся із запізненням, але пройшов добре, ми отримали консультацію. На другий прийом лікар також запізнилась - на 10 хвилин. За спізнення не вибачилась. Окрім того, прийняла перед нами іншу людину без запису. Хоча час нашого прийому був фіксований.
    Третій візит не відбувся зовсім. У назначений час лікар вийшла з кабінету в коридор і спитала, чи ми до неї. Отримавши схвальну відповідь, лікар закрила перед нами двері на ключ. Почекавши ще 10 хвилин, і так і не дочекавшись лікаря, я скасувала візит і офіційно поскаржилась керівництву клініки.
    Вважаю подібну поведінку лікаря недопустимою та образливою відносно мене та моєї дитини.
    Дана скарга не має на меті піддати під сумнів кваліфікацію лікаря, а звертає увагу на зневажливе та образливе ставлення лікаркою до пацієнтів.

    ОтветитьУдалить
  77. Доброго дня.Відразу хочу попередити що мій відгук ніяк не стосується клініки "Благомед",до клініки ніяких претензій не маю.Хочу написати про лікаря дерматолого Крісман,яка приймає там.Були на прийомі з донькою перший раз(і останній),по-перше лікар прийшов на прийом не вчасно,була грубою по відношенню до нас.Не одноразово образивши мою дитину таки словами:
    -"Морда обсипана!"(у дитини зараз перехідний вік,і я гадаю що до бородавок це ніякого відношення не має)
    -"Наркоманка"(бо як вона вирішила собі ,що моя дитина їсть дуже багато солодощів)
    -"Зашити рот"(не їсти мучного та солодкого).Це так зараз діагнози ставлять?Далі не буду продовжувати.
    Як ви гадаєте,це допустиме ставлення лікаря до пацієнтів???
    Можливо спеціаліст вона і хороший,але ви мене вибачте ,повинна бути якась повага та людяність по відношенню до людей.Таке ставлення не допустиме.Ми з дитиною вийши з кабінету просто ледве стримуючи сльози від таких образ.Чесно кажучи я настільки була вражена та розгублена від її поведінки,що не знала як себе поводити та як реагувати,та як пояснити дитині що зараз відбулося(вона теж була шокована).Ось таким був мій перший і останній візит до цього мега спеціаліста.Ким би ти не був-залишайся ЛЮДИНОЮ!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  78. Викачка грошей,втрачений час і здоров’я дитини-були на прийомі гастроентеролога 7 разів,5 чи 6 разів узд,гастроскопія,купа аналізів,випито купу хімії-результат нульовийнульовий

    ОтветитьУдалить
  79. Дуже вдячні хірургу Білецькому С.Й. Справді кваліфікований спеціаліст, дуже уважний до пацієнтів.
    Також вагітна дружина обстежувалась в Геліч Н.В. Ставлення чудове, звертала увагу на усі деталі.

    ОтветитьУдалить
  80. Були на прийомі у лікаря Варенья Зої дуже не сподобалося. Не раджу,!

    ОтветитьУдалить
  81. На першому прийомі в 2 місяці ортопеда дитячого в
    Мадюти А.І. поставили діагноз «підвивих обох стегон»
    На запитання в чому причина будучи зайнятим написанням заключення лікар дав роздруківку і сказав прочитати, призначили профштанці, фіз процедури і приїхати через місяць, через місяць повідомили про позитивну динаміку і приїхати знову через місяць,третя консультація зайняла 10 хв, більша частина зайняло одягання дитини не пояснюючи нічого як завжди приїжайте через місяць. Просто не знаючи точної картини нашої ситуації я вирішила через місяць піти до іншого ортопеда цієї клініки, яка по рентгену сказала що ніякого покращення вона не бачить ситуація така ж сама як 3 місяці тому, просто врачений час! Потрібно лікуватись по іншому, не знати скільки часу..
    В мене шок і істерика, сльози і біль моєї дитини цілих 3 місяці ДАРЕМНО.
    Ми знайдемо правду, і винен буде наказаний.
    Мені цікаво на що дивиться адміністрація клініки?! Маючи в штаті 2 спеціаліста які ставляють різні діагнози, які не лікують, а калічать дітей!!!!
    Просто даремно витрачений дорогоцінний в лікуванні час,сили,і гроші!
    Люди будьте обережні в виборі лікарів в клініці БЛАГОМЕД.

    ОтветитьУдалить
  82. Може хтось щось сказати за лікаря ендокринолога Табачак Алла Федосіївна?!Чи хороший вона лікар?

    ОтветитьУдалить
  83. Білецький Сергій-чудовий хірург,хороший підхід до дитини та батьків,завжди на зв'язку!!!

    ОтветитьУдалить
  84. Доброго дня. Як воно бути сімейним лікарем? Хочу також в майбутньому стати сімейним лікарем. Прочитав статтю на https://save24.me/ і зрозумів що ця справа як раз для мене)

    ОтветитьУдалить
  85. Літом пішла на консультацію до лікаря дерматолога(психолога-як виявилось)Крісман. Почала розповідати свою проблему,кажу що в мене на шкірі проявляються подразнення, якщо не пити протиалергічні,то ще й зудять. Так як мені потрібно було показати як вони ці подразнення виглядають я все фотографувала,для того щоб лікар міг побачити і оцінити. Крісман: давай показуй ті свої фото,лучше раз побачити чим десять раз почути,ти ще й так емоційно розказуєш.
    Його ма йо,тьотя, я прийшла з проблемою яка мене мучить,я буду емоційно розповідати про це!
    Висновок Крісман:(пряма мова)- ці твої висипки,ето твої родители. Пігментні пятна це точно твої родітели. Які в тебе відносини з ними? Ті фотки що ти мені ,,тикала,, це твої родители. Зажги сечу,включи музику,уйди в себе. Уходить з токсичних отношений,в тебе ж є парень? Ти карабель,вокруг тебе тонни води,ти сама собі пливеш і тобі має бути всеодно шо вокруг тебе.
    Тільки прикольно в тому шо тьотя не в курсі шо в мене є 3є дітей і я уйти в себе не можу) і що в мене нема токсичних відносин. Я взагалі живу за кордоном вже три роки. Тому і пішла в приватну клініку так як за кордоном довго чекати прийом,сподівалась що якщо не знайдуть причину то хоч з себе коритися нічого не будуть. А ще мені порадили слухати Лабковчького і Бліновську чи масловську. Прийшла з однією проблемою а вийшла з слабою головою. Напевно Крісман перекваліфікувалась на психолога

    ОтветитьУдалить
  86. Літом пішла на консультацію до лікаря дерматолога(психолога-як виявилось)Крісман. Почала розповідати свою проблему,кажу що в мене на шкірі проявляються подразнення, якщо не пити протиалергічні,то ще й зудять. Так як мені потрібно було показати як вони ці подразнення виглядають я все фотографувала,для того щоб лікар міг побачити і оцінити. Крісман: давай показуй ті свої фото,лучше раз побачити чим десять раз почути,ти ще й так емоційно розказуєш.
    Його ма йо,тьотя, я прийшла з проблемою яка мене мучить,я буду емоційно розповідати про це!
    Висновок Крісман:(пряма мова)- ці твої висипки,ето твої родители. Пігментні пятна це точно твої родітели. Які в тебе відносини з ними? Ті фотки що ти мені ,,тикала,, це твої родители. Зажги сечу,включи музику,уйди в себе. Уходить з токсичних отношений,в тебе ж є парень? Ти карабель,вокруг тебе тонни води,ти сама собі пливеш і тобі має бути всеодно шо вокруг тебе.
    Тільки прикольно в тому шо тьотя не в курсі шо в мене є 3є дітей і я уйти в себе не можу) і що в мене нема токсичних відносин. Я взагалі живу за кордоном вже три роки. Тому і пішла в приватну клініку так як за кордоном довго чекати прийом,сподівалась що якщо не знайдуть причину то хоч з себе коритися нічого не будуть. А ще мені порадили слухати Лабковчького і Бліновську чи масловську. Прийшла з однією проблемою а вийшла з слабою головою. Напевно Крісман перекваліфікувалась на психолога . Зневажливе ставлення. Це типу,,алюмінієвий тазік вазу хрустальну кормів з себе,,

    ОтветитьУдалить
  87. Підкажіть будь -ласка, хорошого лікаря травматолога-ортопеда?

    ОтветитьУдалить
  88. Лікар-узіст Парейко Л. вразила своїм хамським відношенням. Після Благомеду змушена була робити узі в іншому закладі, де нормально без нервів мені надали консультацію. Дуже школа, що через таких лікарів формується негативне враження і про сам Благомед.

    ОтветитьУдалить